Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '21

 
Kategori
Güncel
 

Aşı Olmayan Sonucuna Katlanır

Aşı olmayı reddediyormuş; etsin, bana ne!

Üzülüyoruz, niye ki; aklı yok mu?

Bana bulaştıramazsın, bulaştırsan da ölmem, fatura sana çıkar.

Kanunen zorlayamazmışız…

Toplumu korumak için aşısızlara sokağa çıkma yasağı konamaz mı?

Hayat size tamamen yasaklansa yine mi aşı olmayı reddedeceksiniz?

Bu kadar inat ettiğinize göre bildiğiniz bir şey olmalı, söyleyin biz de bilelim, aşı olduğumuza üzülelim!

6 milyon yaşlı Sinovak olmuş Biontek olmuyor… Ne anladım ki ben bu işten, neye yaradı? Sinovak niye oldunuz? Pişmansanız geri alsınlar! Hiç aşı olmamış gibisiniz.

Biri mi kandırdı, Azrail mi göz kırptı, nerden böyle bir karara vardınız anlamıyorum!

Aşı olmayı reddeden sonucuna katlanır; üzülmem bilesiniz!

Bilime inanın ve lütfen aşınızı olun!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..