Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Kitap
 

Asılsız serzenişlerin yasaklı kıblesi

Asılsız serzenişlerin yasaklı kıblesi
 

"RESİM:ALINTI" Ve benim gibi sizlerde tavsiye edeceksiniz gönül dostlarınıza ASILSIZ SERZENİŞLERİ


“Yitirilmiş salaş zamanlara mıydı
dinmek bilmez öfkem...
Yoksa aşkın kendisi zaten
zamansızlıklara mı sitem...

Elin adına yangın yeri dediği,
bence cevapsız sualler silsilesi...

Belki de;
bir türlü üzerinden yürümeyi beceremediğim
O, hep legal dümdüz çizgi
asılsız serzenişlerin yasaklı kıblesi...”


Emel Çetin’in ilk şiir kitabı ASILSIZ SERZENİŞLERİN YASAKLI KIBLESİ. Kitap Atelyesinden çıkmış unutmadan.

Dün ulaştı bu güzel kitap elime şairinin imzasıyla. Okudum hemen. Bitirdim. Ne kadar çabuk dediğinizi duyar gibi oluyorum. Bırakamadım ki elimden. Aldı götürdü beni bilmediğim ve çok yakından bildiğim duyguların eşiğine.

Hele bir alın kitabı… Hele bir kaybolun benim gibi sayfalar arasında… Sizi de büyülesin anlatımdaki dili… Keleimelerin zenginliği… Yerleştirilişi duyguların arasına.

Neler mi anlatıyor? Sizi bilmem ama bakın bana neler anlattı.


Dizelerde dile geliyor ayrılık


Şaha kalkıyor aşk


Buruyor yüreği özlemek


İzmir adım adım takip ediyor sizi her dizede.


Ankara’da kalıyor ela gözler


Mavi bir trenden inip kalıveriyorsunuz Cebeci İstasyonunda


Çevrilirken sayfalar duygular sürüklüyor anılara sizleri


Geçmişe dönüp yüzünüzü belki...


Belki de geleceğe sarılıyorsunuz sımsıkı


Saklı bir şehirde ya da güzel bir bahçede.

Öyle okunup da rafa kaldırılacak bir kitap değil ASILSIZ SERZENİŞLERİN YASAKLI KIBLESİ.

Her daim elinizden düşüremeyecek ve sanırım ki başucunuzda yer alacak.

Yorgun bedeninizi uykuya teslim etmeden hemen önce.

Ya da…

Sabah gözlerinizi açtığınızda yeni güne bir iki şiir okuyup kalkacaksınız yataktan hem de bambaşka duygular içerisinde.

İşe giderken, okuldan dönerken çantanızda alacak yerini.

An olacak rastgele bir sayfa da seçeceksiniz okumak için ve o şiir gününüzün şiiri olacak.

Olur ya dilinize de takılacak tümceler. Ezberinize girecek dörtlükler.

Yüreğinize düşecek mısraların albenisi.

Ve benim gibi sizlerde tavsiye edeceksiniz gönül dostlarınıza ASILSIZ SERZENİŞLERİN YASAKLI KIBLESİ’ni.

…………………………….

ASILSIZ SERZENİŞLERİN YASAKLI KIBLESİ’ne ulaşmak İsteyenlere duyurulur.

http://www.kitapatelyesi.com/index.php?link=urun_goster&&urun_id=251

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..