Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk'a davet

Aşk'a davet
 

Dünyayı değiştiremedim, dünyamı değiştirdim... Böylesi de iyi oldu... Hatta daha iyi oldu. Hayata daha pozitif bakabiliyorum. Tüm olumsuzluklara rağmen bu pozitifliği sürdürmeye çalışıyorum.

Geçmişin pişmanlığı var... Yoyo sakın yanlış anlama beni. İnan sen değilsin pişmanlığım. Belki yaşananlar... Belki kırılan kalpler... Hani ilk gün vardı ya? İşte öyle olsaydı… Üzmeseydim, üzmeseydin, üzülmeseydik… Zamanın merhemine bırakmasaydık kendimizi…

Her şeye rağmen, çok yıpranmış gibi görünsek de, yıpranmış değiliz inan. Aşk yıpranmaz, yıpratmaz âşıksan eğer… İnanıyorsan, hatta biliyorsan mutluluk ellerimizde… Mutluluk gözlerimizin gülüşünde… Biliyorsan; benim gibi inanmışsan, yeniden doğmuşsan aşka; hasretin siyahı, kaplamışsa beyaz defterlerini, gel aşka…

İnandım, inan bana… Mevsimim değişti… Sen de gel mevsimime… İklimimiz ‘aşk’ olsun.

Uzat ellerini, saçlarımı okşa, ver gülüşünü gözlerime, gel aşka…

 
Toplam blog
: 42
: 435
Kayıt tarihi
: 02.10.07
 
 

Atatürk Üniversitesi Sahne Sanatları Dramatik Yazarlık Adana Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrolar..