Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk aranmaktadır. Bulana aşkolsun!

Aşk aranmaktadır. Bulana aşkolsun!
 

Yanlış okumadınız, aşkı kaybettim...

"Aşk", ne güzel bir kelimedir. Yalnızlık gibi upuzun değildir ya da mutsuzluk gibi olumsuz. 3 harf adeta bir dünyaya bedeldir.

"Aşık oldum" ne güzel bir cümledir. Tek başına yapılan bir fiil içerse de, esasında 2 kişi olmadan mümkün değil gerçekleşemez ya da gerçekleştiğini sanar, aldanırsınız.

"Aşk-ı ruhiye" bir de vardır. Aşkın ruhumuzu sarması durumu. :)

"Aşkın hallerine" ne demeli? -den halinde "aşkdan vazgeçemem", ki hali "bizimkisi öyle büyük bir aşk ki".

"Aşk sarhoşu" olduk mu, gözümüz başka birşeyi görmez.

Aaaa, bir de "Aşk avcıları" var. Onlar kıskanırlar aşıkları ve izin vermezler AŞK yaşamalarına. :(

Ben de uzun zamandır "aşkın kırıntısı" bile yok. İlkbahardan bir koca ayı devirdik ve tüm kediler damda iken ben halen "aşkın kıyısından" bile geçemedim. :(

Evet, "AŞK'I ARIYORUM, BULANA AŞKOLSUN, SONUNDA BENİ DE BULSUN." :) :)

Tarif:

- İş yoğunluğumun arasında sesini duyduğumda üstümden tüm yüklerin kalktığını hissediyorsam
- Sosyal aktivitelerimizde ortak paydada buluşup o derin hazzı beraber yakaladığımıza inanıyorsam
- Değer verdiğim insanlar arasında onunla da mutlu isem
- Onu her göreceğim an öncesi karnımda minik kıpraşmalar oluyorsa
- Ona sürpriz yapmak için çıldırıyorsam
- İstemediğim halde onun için birşeyler yapmaya başlamışsam ve ona inanmışsam
BEN ONA AŞIĞIMDIR. :)

Ya siz, hadi sizlerde kendi tariflerinizi yapın. :)

 
Toplam blog
: 11
: 610
Kayıt tarihi
: 02.02.09
 
 

1979 İstanbul doğumluyum ve halen İstanbul'da yaşamaktayım. Özel bir şirkette kurumsal pazarlama dep..