Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk Bakışı

Kaçırmış olabilirim ama bana aşk bakışı olmadı, hem belki de hiç.

Yine de bilirim nasıldır aşk bakışı, sevenlerin içişlerine karışıyorum da.

Bizim aşkımız olmadı, aşkı Kerem İle Aslı’larda yaşadık; kendimizi onların yerine koyarak başkalarının aşkını kendimiz sandık.

Kadınlar bana insan gibi bakıyorlar, ilgilerini çekmiyorum onların. Olumsuz düşünceleri yok karakterli de buluyorlar belki ama bunlar benim aradığım şeyler değil. İyi de oluyor aslında, belki bir araya gelemeyeceksin (ki gelemezsin zaten) yine de istiyor insan, sevsin ama üzülmesin!

Tam bir aşk çocuğuyum ama nedense bu bağda üzüm toplayamadım, kadınlar beni beğendi takdir etti ama sevmedi!

Beni sevda dağlarında kurtlar yedi, aşk dolu bakışlar ayılara gitti!

Bu nedenle hayatım çok iyi geçmesine rağmen dünyayı sevmedim. Sıfır aşk olur mu ya, Allah’ım Allah’ım!

Aşk bakışı o kadar önemli ki birisi bana böyle baksaydı hayatımı verirdim. Ama gam değil ben çok aşk yaşadım, hayallerimde onlarca kadın sevdim. Mutlu da oldum, bir araya gelmeyince mutlu da olunuyormuş. Benden haberleri olmadığı için hiçbirini rahatsız etmedim.

Yanarım yanarım da ona yanarım aşk bakışları hak etmeyen insanlara gitti!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..