Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '17

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk Ölüm Oldu

Aşk Ölüm Oldu
 

Sebeb arama vardir bir duası dedim Allahım gönlümü aklımı kalbimi sana verdim Ya öldür beni ya da öldür beni."


Bir ansızın dert içine işledi mi çıkmak bilmezmiş . Karşılaştığım o rahatsızlık beyninden kan sıçrattı.  Kaynar şule döküldü yandım. Sanki kocaman bir demir döküm hayatin altında ezildim. Nerden bilebilirdim bu acının rengi beni bulacağını. Adini söylesem kimse sevmez beni zaten sevilmiyorum ya saygı bile bulamam. Allahım isyan etmiyorum ama oyle acılar yüklüyorsun ki damarıma san ki Tek başına kal oyle öl der gibi. Aklım ermedi bu gidişe sen yolcu hangi yolun yolcususun sen biraz dinlensen biraz takımdan kaldı kalemimin ucunda belki dua ediyorum diyordur. Güneş hergun yakar mı yakar mis gecem zindandi dahada zindana döndü uykusuz derdimin daha iyi bollastigi gözyaşlarının yağmur gibi ; dert mi yağıyor bereket mi bilemedim. Hastalıkla doğdum hastalıkla öleceğim tek başına kimsesiz sevgisiz sualsiz. Cümle kuramaz oldum aklım durdu bir yere sanki çivi çaktı ne sağa dönsün nede sola der gibi. Düşünsen e çocuğun bile bu hastalıkla doğacak oysaki evlenen kim oda yok herşey bir muamma. Ağladıkça çoğalıyor yalnızlığım bakiyorum kimsem kalmamış yatanacagim. Ölüm ayrılıktan ıyidir; öldü dersin unutulur ama ayrıldık dersin her cümleye kırk yama vurulur türlü türlü.  Senelerce çektiğim acının adı beni oyle sarstı ki imkansız birsey diyorum imkansız ama ve anlıyorum ki imkansız diye birşey olmadığını öğrendim. Hergün birbaşka türlü kokuyor acılar burnuma sanki yanık yanık.
 

"Allahım sevdim sevdim
Senin eserindi dedim
Senin varlığı di dedim
Senin yoklugun du dedim
Bilemedim nedendir
Sebeb arama vardir bir duası dedim
Allahım gönlümü aklımı kalbimi sana verdim
Ya öldür beni ya da öldür beni."
 
 
26.08.2017-11:30
 
Yeni diye bir şey yoktur hepimiz eskiyiz eski topraktan geldik.
 
Hayat bir rol oynayabilene
hangimiz daha güzel oynuyoruz
bu dünya sinamasın da
kimler kaldı kimler geçti vesselam...
 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..