Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşk tufanım efendim

Aşk tufanım efendim
 

Zaman öyle çabuk geçiryor ki,  

Bir gençlik, olgunluk geldi geçtide,  

Yerine yaşlı ve güçsüz bir beden bıraktı,  

Akıllandım zamanla, kalbim dünyadan uzaktı,  

 

Dünya biz insanlara kurulan bir tuzaktı,  

Herkez akıllanırda bir gün, ah der ah,  

İşte ah dememek için,  

Tekrar dirilmiş gibi sarıl mevlaya, ağla 

 

Ağla bu göz yaşların neye yarar yuvalarında,  

Aksında aşk için, kazansın bir mana,  

Her şeyin sevgisi onda başlar, onda biter,  

Ne yaşarsan yaşa deme buna kader,  

 

Kaderi değiştirende bir mevla var,  

Aşkı kalbe verende bir mevla var,  

Hisset birkerecik olsun o sonsuz nuru,  

Aç gözlerini görsün ufuku,  

 

Heder olmasın yalan dünyada,  

Tanısın dostu, yarı, kulu,  

Bir anmamla onu.. Titrer kalbim.. 

Ne keder kalır, ne bir derdim 

 

Hak yolunda bütün varımı verdim,  

EFENDİM sarıl bana, yanına geldim... 

 
Toplam blog
: 11
: 284
Kayıt tarihi
: 15.08.11
 
 

Yazmak,içimdeki duyguların dışarı yansıması,her insan içindekileri tutar ama bir süre sonra paylaşma..