Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk ve " a "

Aşk ve " a "
 

Aşk üç harften oluşan bir kelime.

Her insanda farklı duygular uyandıran... Yaşanmışlığına göre tarifi değişen bir "büyülü" kelime.

Acısı çekilen... Hastalık diye de nitelendirilen bir "bilinmez."

Her ne kadar bilim adamları "ay"ın gizemini yok ettikleri gibi... "Aşk"ı da bilimin kurbanı etmeye çalışıyorlarsa da... "Aşk" inatla direnmekte bu bilimsel saldırılara.

Aşık olanlar... Olduğunu sananlar... Olmak isteyenler... "Aşk"ı şartlı yaşamaya çalışan kendini bilmezler... Cinsel açlıkla karıştıran densizler. Hepsi çevresinde pervane "aşk"ın.

Yaşatana değil... Yaşayana göre "derecesi" ölçülen... Bittikten sonra "gerçekten miydi?" diye karar verilen bir muamma.

Sözlükte ilk karşılığı "düşkünlük" olan... Bazıları tarafından, sürerse adının "sevgi"ye dönüşeceğine inanılan "sonu belirsiz."

Kapıyı çaldığında... Aklı seyahate çıkartan "güç."

Hakkında çok konuşulan... Ama bir o kadar da ulaşılmaz. Taklitlerinden sakınılması gereken...

"Aşık" olanların yere göğe koyamadığı... Hiç olmamışların hala aradığı... Darbe yemişlerin maç sloganları attığı... Kadri bilin(me)miş.

Herkesin bir söyleyeceği var bu kısacık kelime hakkında.

Maço geçinenlerin yadsıması... Duygusalların gözleri dalgın konuşması... İçine düşmüşlerin şiddetle savunması... Gücünü kanıtlıyor.

Ama beni en çok ilk harfi etkiliyor... "A"

Alfabede ilk öğrendiğimiz harf... gerisini sonra öğreneceğimiz.

İlk öğrendiğimizde heyecan duyduğumuz...

Devamında diğer harfler... Ama en önemlisi "A"

İlk heyecan... O çılgın öğrenme telaşı...

Sonra ne oluyor... Diğerlerini de öğrendikten sonra... Ya "yazabiliyoruz"... hep o ilk harf heyecanıyla...

Ya da unutuyoruz o ilk kalp çarpıntısını. Kargacık burgacık yazılarla... Dolduruyoruz "yürek" romanımızı.

Başlangıcındaki duygularımız en önemli olanı.

"Aşk"ın "A" hali diyorum ben buna... Telaşlı...Ürkek...Bir o kadar da sancılı.

En güzel dönemi aşkın. Yaşanırken acı veren... Sonra "keşke o günlere dönebilsek" dedirten.

"O da bana "aşık mı" acaba?.." diyerek... Gözlerde...Sözlerde... Bir işaret arandığı dönem.

"Üç"e böldüm ben aşkı...Harf be harf.

"A" hali... İlk heyecan... Başlangıç...

"Ş" hali... Şevk..."kırılma(ma)sı.

"K" hali... Kalanlar... Ya viranesiniz... Ya şahane.

Gecenin bir yarısı... (Saat 02.45)... "Aşk"a takıldı aklım...

Neden acaba?.. Sormayacağım.

Gizemi bozulmasın.

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..