Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Kasım '10

 
Kategori
Dostluk
 

Aşk Yağmurları

Aşk Yağmurları
 

Sayın Muzaffer Cellek ve Sevgili Eşi


Bir Bayram Armağanı Hikayesi: ''Aşk Yağmurları''

MERHABA AZİZ DOST,

"Sahibinin sesinden" Muzo söylüyor: ''Aşk Yağmurları''

Tek kişilik gazinomuz, bayram münasebetiyle, " size özel " açılmıştır.

Nice güzelliklere ve bayramlara

Sevgilerle...

Muzaffer Cellek

cicek.gif

''Aşk Yağmurları''

Sen, aşk yağmurları gibisin
Rüyalarım, hep seninle sevgilim,
Tatlı bakışların, içimdedir güzelim.
Güzel gözlerindeyim, unutma beni
Ben, köpüklü izinde koşan.
Bilinmeyen denizlerde yittiğim.
Umutsuzluklara kanat açan,
Boynu bükük martı.
Denizi olmayan, karalara uğurladım seni,
Şarkımızı dinlerken, ıslanmasın gözlerin.
Denizi olmayan, karalardan uzan
Meltemler kokunu, getirsin bana
Bu aşk yağmurları hiç dinmesin,
Rüyalarım, hep seninle sevgilim,
Madem birleşeceğiz, kalplerimiz bir olsun.
Öksüz gözlerimdesin, unutma beni...

Not: Bu 2/4 'lük parça, İtalyan'ın ünlü Montevidio Orkestrasının eşliğinde, Roma Radyosunda, enstrümental olarak çalınmıştır.

Söz: Muzaffer Cellek

http://www.facebook.com/video/video.php?v=472477822961¬if_t=video_processed

cicek.gif

Sayın Muzaffer Cellek,

Muhterem Beyefendi,

Bilesiniz Kİ bu nazik jestiniz, yüreğimi ezip geçmiştir...

Bu eşsiz bayram armağanınızı ömrüm oldukça, gözlerim dolu, dolu izleyip, dinliyeceğim..
Ne kadar ve nasıl teşekkür edersem edeyim azdır.

Sozsuz sevgi ve saygımlarımla.

Sizi seviyorum!

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..