Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk

Aşkın ne olduğunu bilmiyordum aşık olmadan önce sevmenin sevilmenin mutluluğun ne olduğunu bilmezdim onu tanımadan önce aşk öyle birşeydir ki tarif edilemez insana hiç yaşamadığı duygular hissettirir bazen mutluluk bazen hüzün verir aşk karşılıklı olursa güzel olur karşılıksız ve imkansız aşklar insana hep acı verir.
İnsan sevdiğinin mutluluğu için herşeyi göze almalı onun için ölmeyi değil yaşamayı göze almalı aşk mutuluk verdiği kadar acı da verir insan gerçekten seviyorsa sevdiği ne yaparsa yapsın ondan nefret edemez ondan nefret ettiğini söylese bile kalbi hala onu seviyordur onu her ne kadar unuttum desede yalan söylüyordur çünkü onu kiminin gülüşünde kimin gözlerinde görür gördüğü herkesi ona benzetir rüyalarından hiç çıkmaz iki sevgiliyi yanyana görse onu hatırlar aşk içinde öyle bir ateş yakmıştır ki o ateşi söndürmek imkansız....
Aşk içinde öyle bir eser bırakmıştır ki o eseri yok edip yerine başka bir eser yerleştirmek imkansız canını acıtsa bile onu her gördüğünde canından bir parça alıyorlar gibi gelsede seni her ne kadar incitsede yinede onu unutamazsın herşeye rağmen onu affedersin hemde gururunu hiçe sayarak hani derlerya 'AŞK GURUR TANIMAZ'
İnsan sevdiğine o kadar güvenir ki kim ne derse desin inanmaz onu herkesten daha çok tanıdığını sanırsın ama öyle bir gün gelirki SENİ BIRAKIP GİTMESİ Mİ YOKSA ONU TANIDIĞINI SANIPTA YANILMAM MI CANINI ACITAN diye düşünürsün de sonra farkına varırsın canını acıtan seni bıakıp gitmesi değildi canını acıtan onu tanıdığını ve sevgisine inandığını sanmış olmandı
sevdiğim bana ne yaparsa yapsın ben onun için herşeyi yaparım
BEN SEVDİĞİMİN MUTLULUĞU İÇİN ONSUZ YAŞAMIYI GÖZE ALIRIM
SİZ NE YAPAR SINIZ?????

 
Toplam blog
: 10
: 385
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

23 yasındayım.... Van yüzüncüyıl üniversitesinde fen fakültesinde kimya bölümünü okudum..... VAN ..