Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkdan kaçan mı var?

Aşkdan kaçan mı var?
 

Aşkın ömrü 3 yılmış? Aşka Şeytan girmiş? Aşık olan terkedermiş? Bunlar ilişkilerin devam ettiği süreç hakkında yazılan kitaplar.Asıl bir de nasıl başladığına veya başlamak istenip başlanamayan ilişkilere yazılmış kitaplar nerde? Buna bir ilk olmadığım kesindir ama bir adım attığım kesin olucak.

Yazar bir babanın tek kızı olarak yazmaya ilkokul sıralarında başlamışdım. Türkiye Gençlik Federasyonun hazırladığı öykü fotoğraf yarışmasındaki birinciliğim en önemli ödülüm oldu şimdiye dek. 'AŞK' ile ilgili hep yazmak istedim ve bir ay önce eski yazdıklarımı da derleyip adamakıllı başladığım ilk kitabım önümüzdeki günlerde son bulucak. 10 Kadın, 10 erkek ve 10 ilişki; devamı sonra....

Aşka zorla giydirilen 'evlilik' kurumunu (Kurum diyorum çünkü çok değerli), bir kenara bırakalım ve asıl kimyasına,fiziğine ve işlemci zekanızla bütünleşen o inanılmaz duyguyu konuşalım.

'Karar verme' durumunda olup, hayatınızda o kadar stres, iş, maddi sıkıntı içerisinde, elinize, dizinize yani önünüze gelen bir fırsatı otobüsü kaçırıp arkadan bakarmışçasına izlediğiniz oldu mu? İşte benim yazdığım ve derlemek istediğim kitabımda 10 aşk öyküsü, bu arkadan bakmanın profilini inceliyor.

Son sözümle , merak uyandırarak, 'Aşkı kaçırmamaya bakın?' diyorum.. Bu kadar reklam yeter :)

 
Toplam blog
: 7
: 3279
Kayıt tarihi
: 03.09.06
 
 

Hayatı bir ilizyona benzetiyorum.. Sade görünen bir cismi size süpriz olarak sunan bir hayat.. Yaşam..