Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Aşkı bulana

Gönülden sundum sana aşkın hatasını

İçimden ürperiyorum belliki alasını

Çıkmaz bir yoldayım düşün artık

Bensiz mi geçecek ömrün sar yarasını

 

Çelik binlerce dövüldü ateş ile

Köz olan ateşe bindi yarım kalmışlar

Ustasıyım onun arar da bulurum kalbim ile

Ben değil biz olduk geldi alkışlar

 

Işıktır benim olan o, gözlerinde var

Sessizlik bitmiş ben sende gördüm yalnızlığı 

Sen ve ben söylesek heyecan geçmişte var

Uzanıp alalım geçmişten varsa manasızlığı

 

Üstünde yazılıdır  görünmez güzelliğin

Dalında elma yediğim armut yeniliğin

Bir taş koca nehri tıkamış akmayan benim

Yar açtım içimi aşktır tazeliğin

 

Halim harap seni övdüğüm kadar

Izdıraplısın seni dinllediğim kadar

Hep çekenlerden olmayalım bir kerede

Yolu biliyorum yolcunun uzaklaştığı kadar

 

Uzakta ne var düşünsem yar derim

Gönül bağlanırsa yakını gizli derim

Ben bulmaya değil bağlanmaya geldim

Bulana aşk rabıtadır esrarı büyük derim

 

Tuna M. Yaşar

 
Toplam blog
: 235
: 350
Kayıt tarihi
: 14.09.10
 
 

1973 Karabük doğumluyum. Üniversite uluslararası İlişkiler mezunuyum. Arkeoloji ve okültizm ilgi al..