Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşkım gitti

Aşkım gitti
 

Alıntı



Yine sonu geldi benim tadına doyamadığım mutluluğumun.Ardında bolca anı,anımsadıkça gülümseyen bir ben ve aşık oldukça tazelenen bir yürek bırakarak sonuna geldik bir aylık birlikteliğimizin.
Her gün mesai bitişi heyecandı sevdiğim bu şehirdeyken,gün geçmez saat on sekizi vurmazdı sanki hiç,oysa hemen akşam olmalı kuzumla birlikte yolları fethedip eve gitmeliydik,yemekler yenilir,sohbet muhabbet ve sonra ne plan yapıldıysa onu uygulamalıydık.Sevdiğim gitti gecelerin heyecanı bitti şimdi.
Artık bu şehir daha güzel gözükmüyor bana,havası başka kokmuyor şimdi.Çünkü maharet şehirde değil sevdiğimin varlığındaydı bilirim.
Kuzu gitti büyü bozuldu…
Yine bizim için bir veda,yine bizim için beklememiz gereken zamanlar ayrı geçilen aylar…Ne diyelim sonunda bu yaşadıklarımızın kat kat güzelini birbirimize eş olarak yaşayacağımız için sabırla,aşkla bekleriz.
Yeniden çılgın hayaller kurarız,şunu yaptık ne eğlendik,buda ne komikti,yaa onu nasıl unuturuz diye diye bitiririz günleri.Sonra yine birlikte yine mutluluk bizimle.
Hani bu ara herkes bana demeye başladı ayrıldığın gibi kavuş diye,şimdi bende bunu diyorum ayrıldığımız gibi kavuşalım inşallah,hep çocuk,hep kaçık ve çook aşık…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..