Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın dilindeyim (Hece)

Aşkın dilindeyim (Hece)
 

Seni sevmiyorum ben demesen beni sevsen

Girsen sen koynuma ben seninle zengin gülsem

Gönül çeşmenden kana kana ben sular içsem

Seninle sevgi dolsa seni seven cismime

 

Gönül sazım çalarım sazımın telindeyim

Seni sarınca bende elimle belindeyim

Aşk ile konuşunca sen aşkın dilindeyim

Seninle sevgi dolsa seni seven gönlüme

 

Mısralarımda gönül sazımda hep sen olsan

Kul Mehmet’im aşk ile gönlüme hep sen dolsan

Tatlı düşe hayale seninle ben hep dalsam

Seninle sevgi dolsa seni seven kalbime

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..