Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın ibadetini bilmeyenler...

Yağmur da var
Çok sevdiğim rüzgar da
Bugün Pazar
Daha uyanmadı komşular
Damların üzerinde kuşlar
Daha rahatlar
Radyolarda eski şarkılar çalıyorlar bu saatlerde
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçenlere doğru
Yağmur da var
Çok sevdiğim rüzgar da
Daha uyanmadı komşular
Bugün Pazar
Ve ben seni çok özledim
"Hani bir mayıs akşamı çalar ya kapını
Bir haber beklersin ya umudun ağzında hani
Ya da bir hoyrat havalanır ya ruhunun doğusundan
Yani gözlerin mutluluk ve özlem arası akar ya
İşte tam öyleyim şimdi
Çünkü kirpiklerin taç yaprak gözlerin papatya"
En anlamlı bakış,
Bir çift ıslak gözde saklıdır.
-Çok şey anlatır..
Çünkü dil bağlanır, yürek konuşur...
Bir umut düşledim sana
Senden yakın gözlerinden uzak
Sesin kadar sıcak, yıldızlar kadar parlak
Hayat kadar gerçek, gözyaşı kadar anlamlı

Ey Sevgili!!
Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın;
Razıyım...
Yeter ki senin iki gözün de bende olsun!

Bir kalp gönderiyorum sana
Kimseler duymadan söyle sözlerini
Düşler bitmeden açma gözlerini
Sabah olmadan uzat ellerini...
Artık
öğrendim ki; kimi sevdiğin önemliymiş...
Uzun yolu göze alamayana
kelebek olunmazmış...
Nefesi yetmeyenle dipte hazine aranmazmış...
''Aşkın
ibadetini bilmeyene bayram bağışlanmazmış...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..