Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Atın beni denizlere (Teknem olsunun devamı)

Atın beni denizlere (Teknem olsunun devamı)
 

Pazartesi sabahın körü, gözümü masamda açtım. İşe gelmek için; ne yürüdüğüm onca yol ne indiğim 408 basamak beni kendime getirmedi. Hatta İzmir’deki o güzel yaz sabahı bile bana iyi gelmedi.

Hayatta heyecan lazım…

Eee o da olmayınca çok bayat geliyor her şeyin tadı. Bazen düşünüyorum; keşke hayat filmlerdeki gibi olsa. Bir yazı çıksa altta ve dese ki; 6 ay sonra, 1 yıl sonra ya da 3 yıl sonra.
Hani çabucak geçse günler. Tıpkı Adam Sandler’ın, Clik filmi gibi.

Avaz avaz bağırıyorum işte; teknem olsun, atın beni denizlere…

Yan binamızda komple tadilat var. 8 katlı binayı sadece dört duvar bırakana kadar yıktılar, şimdi de baştan yapıyorlar. Orada çalışan işçilere gıpta ediyorum doğrusu. Nasıl bir şevkle çalışıyorlar. Sanırsınız; hepsi kendi evini yapıyor, oysa yok öyle bir şey. Onlar kadar isteğim kalmadığı için kendime kızıyorum.

Beni denizlere atın ne olur? O da olmazsa bıraksınlar avare avare dolaşayım. Bol bol yazayım, okuyayım, vizyonu yakından takip edeyim, klasikleri izleyeyim. Ama olmaz ki…

İçimde biri var; zincirlere gelemeyen, özgür olan, şu masada oturan bana hiç benzemeyen. Dışımda biri var, çalışmak zorunda olan, çalışıp, para kazanmak zorunda olan.

Ve bu gün ikisi kavga ediyor. Biri gitmek istiyor, diğeri izin vermiyor.

Şehir akıyor, parmaklarım çalışıyor ve bir ses beni çağırıyor; “işine geri dön!”

Ayaklarımı sürüyerek gidiyorum işte ve bağırıyorummmm; “ATIN BENİ DENİZLERE” uzaklara götürün, bugün çalışmak istemiyorummmm!!!...




Dıp dıp Not: Bi de bu var... http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=54159

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..