Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Ayakta öleceğim

Ayakta öleceğim
 

Baktığın ufuklar,hayatındır...


Ayakta öleceğim,

Çınar misali,

Sen bilmeyeceksin, kimse bilmeyecek,

Gücümü nerden aldığımı,

Ayakta öleceğim.

Yapraklar altın sarısı renklere bürünüp,

İstanbul sokaklarında veda ederken hayatlarına,

Ciğerlerimde hep bahar havası olacak,

Başladığında kar yağmaya,

Papatyalar dökülecek gökyüzünden omuzlarıma,

Değilmiki baktığın ufuklarda yaşarsın,

Hiç kış gelmeyecek yüreğime,

Bütün acılara, hüsranlara, ihanetlere

Kilitli kalbim.

Hayatı güzel yaşamaya,

Acıyı yüreğimde öğütmeye söz verdim.

Hürmet, saygı beni misafir edene,

Gülümsüyorum her ana,

Ayakta öleceğim,

Hiç kış görmeyecek yüreğim....

 
Toplam blog
: 36
: 515
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

Dünyaya misafir geldim. Özel bir şirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum. Kitap okumayı, yazmayı ve ..