Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Ayhan Hüseyin Ülgenay şiirleri

Ayhan Hüseyin Ülgenay şiirleri
 

Ekin Sanat Dergisi Sayı: 49


KÜÇÜĞÜM

En sona mı kaldı mutluluk

Yoksa yeniden mi yaşanacak

Bir şeyler oluyor, Nesrin

Yine sallanıyor, sonsuzluk

Yanında duyduğum haz

Sarı saçlarının gül kokusu

Konuşmanın ahengi belleğimde

İçimde yeniden beliren ürperti

Zamana isyan etmek mi lazım bilemiyorum

Sensizliğin kokusu sinmiş gözlerime

Bunların hepsi güzel ama

Bir hata var inan

Öfkeleniyorum düşüncelerime

Küfrü sevmiyorum ayıp diye

Yine de içimden

Küfretmek geliyor, kendime

Bir elmayı bölsem ikiye

Sen anca yarısısın

Karar vermek güç

Hislerim ağır basıyor

Çaresizliğim, beynimde

Neyi sevdiğimi de bilmiyorum

Seni mi, gençliğini mi

Ama bir gerçek var küçüğüm

Kendim bile inanamıyorum

Seni çok sevdiğime.

Ayhan Hüseyin ÜLGENAY

24.01.2010

 

 
Toplam blog
: 37
: 332
Kayıt tarihi
: 28.02.11
 
 

01.08.1947 Yozgat doğumlu. Baba adı; İsmail, anne adı; Şehver. Evli (14.07.1976), 2 çocuk babası...