Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Ayhan Hüseyin Ülgenay şiirleri

Ayhan Hüseyin Ülgenay şiirleri
 

Ekin Sanat Dergisi Sayı:57


KOCAMAN KADIN

Annem Şehver Ülgenay 16 Ekim 2010 tarihinde Gülhane Hastanesi’nin nöroloji bölümüne yatırıldı.

 

Sustu volkan

Sessizlik var kraterinde

Göz pınarlarından akıyor

Lavları şimdi

Beynindeki bir damar tıkanmış

Bakınca öyle gördü doktorlar

Onlar söyledi ben dinledim

İnan kocaman kadın

Kendimi hiç bu kadar aciz hissetmedim

Ağlıyorum faydası olmuyor

Söylesem kimse umursamıyor

Vay bana

Vay başıma

Hani şuurun gitti ya

Başın göğsüne düştü düşecek

O anda durdu dünya

Ev artık sessiz

Ev artık sensiz

Hastane odaları

Sana göre değil

Geri gel

Geri gel

Sen her zaman yakışırsın benim yanıma

Artık hiçbir şeyin tadı yok

Sensiz olmuyor ana

Ayhan Hüseyin ÜLGENAY

 
Toplam blog
: 37
: 332
Kayıt tarihi
: 28.02.11
 
 

01.08.1947 Yozgat doğumlu. Baba adı; İsmail, anne adı; Şehver. Evli (14.07.1976), 2 çocuk babası...