Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '06

 
Kategori
Müzik
 

Aylar önce yazılan yazı

Aylar önce yazılan yazı
 

Barışı bulan nerde?

1 eylül akşamı bir ekstram vardı. Müzisyen olarak katkı verdiğimi düşündüğüm, bir çiftimizin evliliğe ilk adımlarını attıkları o mutluluk, sevinç, eğlence ve sevgi yüklü geceden dönmüştüm. Yorgundum. Çok büyük ve değerli yazarları ile daima beğenimi kazanan Milliyetin intenet sitesine girdim. Son dakika haberlerini okurum. Ne göreyim? Hem de barış gününde, barış haftasının ilk gününde güçlü ordumuzun ve bizim çocuklarımız olan Mehmetçiğimizin şehit edildikleri, hem de kalleşçe, kelime bulamıyorum. Haince pusuya düşürüldüklerini okudum. Üzülmek ne kelime, dondum kaldım! Bu kaçıncı kalleşlik? Kafasını apış arasına sıkıştırmış kaçıncı sinsilik?

BU GECE KELİMELER BANA DAR GELİYOR? SOKAKLAR ISSIZ!

PİYANOMUN TUŞLARINA NASIL BASMALIYIM?

Sevgili üsteğmenimiz Ahmet Şevki Evin, erimiz Mehmet Öztürk, Asteğmenimiz Fürkan Işık, Hakkari Çukurca'da şehit olan Mehmetçiklerimizin isimleri henüz belli değil. Artık aramızda yoklar! Orada neyin mücadelesini vermişlerdi? Barışı ve huzuru ve ülkenin bölünmez bütünlüğünü korumak ve kollamak için...

Terör örgütünün, bu topraklarda yan yana yaşadığı, kız alıp verdiği, ayni tarihi kültürü yaşadığı insanlardan düşman üreterek emellerine ulaşmak istediklerini ben dahil hepimiz biliyoruz artık..

Ülkemizin birlik ve beraberliğini sağlamak için ne yapmalı ve nasıl yapmalı sorularına yanıt aramalıyız bugünlerde..

Kendi adıma bugünlerde sabırların bitmek üzere olduğu, o içimizdeki barış telinin ha bugün ha yarın kopabilme ihtimali bulunduğu sürece girmemek için, barış için seslendirdiğim parçama bir kez daha uzanmak istiyorum. Değerli blog yazarlarından destek istiyorum. Barışa bir nebze katkımın olabileceğini düşünerek sizlere sözlerini eşim Ali Çolak'ın yazdığı (1993) Yarınlar kimin olacak ölenler çocuk olunca isimli parçamın sözlerini sizlerin görüşlerine sunarken; şehitlerimize rahmet ailelerine ve bütün Türkiye'ye baş sağlığı diliyorum, umarım bu kez geç kalmayız. Barışı korumak dileğiyle..Saygılarımla. ( Cuma gecesi 03 dolayları...)

Not; Asteğmen Zeki Burak Okay, Emrah Yiğit, Uzman çavuş Mustafa Dağmayın'ın da cenneti mekan olsun. Sizleri de unutmadık, unutmayacağız....

YARINLAR KİMİN OLACAK ÖLENLER ÇOCUK OLUNCA?

Umutlar kana bulanınca, barışı bulan nerde?

Sevgiler nefret olunca canım, dostluğu bulan nerde?

Yarınlar kimin olacak canım, ölenler çocuk olunca?

İsyanım kime olacak canım, yüreğim volkan olunca

Geri ver anılarımı, geri ver düşlerimi

Sarıver kollarına al beni, tutuver ellerimi

Yarınlar kimin olacak canım, ölenler çocuk olunca?

 
Toplam blog
: 21
: 1615
Kayıt tarihi
: 15.08.06
 
 

Yaşamın ne kadar değerli olduğunun bilincinde, hatalarına gülebilen, İnsanlara değer veren, hayvanla..