- Kategori
- Felsefe
Ayna ile masa arasındaki genç
Ergen: kendisini ayna ile masa arasına sıkışık hissedebilmektedir.
Ne tür duygulanımlar yaşanabileceğine dair açılımlar yapılabilir.
Önce alt bölümde gelişmeler olur, sonra üst bölümdeki gelişmeler söz lonusudur.
Ortaöğretim bunalımı, yeteneklerin keşfi, 14 yaş civarındaki hissiyatlar, nöropsikoloji, ayrı derin paylaşımların olduğu bir sahadır.
Dersi sevimli hale getirebilmek, kendisini değil dersi sevimli hale getirmek, matematik ve iyi bir birey olmaları bekleniyor.
İyi bir birey olabilmek,
Sıkıntıların yaşandığı dönem, hoşumuza gitmeyen, hırçınlaşmak, kırıcı olabilmek, büyümemi istemiyor, kendini bulmak, kendisiyle savaş,
Zorlanmak, aile baskısı, koruma, kontrol,
Sadece kendisini düşünüyor olmak, hayatta ileride neler olacağı merakı,
Neye sahip olmak ister, özgürlük, serbestlik, araba
Kendi fiziki değişimini beğenmemek, Düzenli ve programlı çalışma, genç kişilerde oluşmuyor.
Ergenler ile çalışmak bıçak sırtında çalışmak gibidir. Güven olayı çok önemlidir.
DR.HUSEYIN EMIN SERT
Ne tür duygulanımlar yaşanabileceğine dair açılımlar yapılabilir.
Önce alt bölümde gelişmeler olur, sonra üst bölümdeki gelişmeler söz lonusudur.
Ortaöğretim bunalımı, yeteneklerin keşfi, 14 yaş civarındaki hissiyatlar, nöropsikoloji, ayrı derin paylaşımların olduğu bir sahadır.
Dersi sevimli hale getirebilmek, kendisini değil dersi sevimli hale getirmek, matematik ve iyi bir birey olmaları bekleniyor.
İyi bir birey olabilmek,
Sıkıntıların yaşandığı dönem, hoşumuza gitmeyen, hırçınlaşmak, kırıcı olabilmek, büyümemi istemiyor, kendini bulmak, kendisiyle savaş,
Zorlanmak, aile baskısı, koruma, kontrol,
Sadece kendisini düşünüyor olmak, hayatta ileride neler olacağı merakı,
Neye sahip olmak ister, özgürlük, serbestlik, araba
Kendi fiziki değişimini beğenmemek, Düzenli ve programlı çalışma, genç kişilerde oluşmuyor.
Ergenler ile çalışmak bıçak sırtında çalışmak gibidir. Güven olayı çok önemlidir.
DR.HUSEYIN EMIN SERT