Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '22

 
Kategori
Şiir
 

Ayna

Karanlık çöktü, kargalar ağlıyor,
Ben aynaya bakıyorum, ayna bana bakmıyor
Adamın çakmağı sigarayı yakmıyor
Olmuyor, olamıyor.

Değişir zaman, fikirler aynı kalır
Garip ideolojilerle beyinler yıkanır
Lale devri bitti artık, hayatlar yandı
Tüm olanlar sonrası sade gelen bıkkınlık.

Yatağımın altındaki canavarlar
Korkutmuyor artık, ama varlar
Bilinçaltı canavarlarla dolu
Artık tek yol yolun sonu.

Karanlık çöktü, kargalar ağlıyor,
Ben aynaya bakıyorum, ayna bana bakmıyor
Adamın çakmağı sigarayı yakmıyor
Olmuyor, olamıyor.

Tüm romanlar yalandı ve tüm sevenler battı
Sevdiğimin arkasından baktım ve eve gidip yattım,
Zilletle yaşanır mı? Ben izzetten kaldım,
Kaybolan kayıplar, gözyaşları aktı.

Kelimeler cümlelere dönüşür ve bedenim üşür,
Kendin gibi davran ve seviyeyi düşür,
Kimse yanında yoktu ve hayat yüzüne güldü
ALLAH lütfetince akbabalar üşüşür.

Karanlık çöktü, kargalar ağlıyor,
Ben aynaya bakıyorum, ayna bana bakmıyor
Adamın çakmağı sigarayı yakmıyor
Olmuyor, olamıyor.

 
Toplam blog
: 36
: 27
Kayıt tarihi
: 11.03.22
 
 

Öğrenciyim. Şiir yazıyorum. Kimse okumuyor. "Bir gün gelecek, tükenmiş baskıları nedeniyle arad..