Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Aynadaki Ben

Aynadaki Ben
 

aynada ki ben


Her gün aynaya baktığım zaman aynı insanı görüyorum.
Dışarıdan görülen benle içimdeki ben arasında dağlar kadar fark var. İç dünyam karmaşık olduğu sürece dışarıdan elde edilenlerin hiç bir önemi kalmıyor. Doldurulması gereken boşluklar dolduktan sonra bazı şeylerin tadını çıkarabilirim.
Çocukluktan itibaren boş kalan bazı duygular hep aynı boşlukta olmaya devam edecek.
Ama önemli olan doldurulması imkansız olana takılmadan diğer ihtimaller üzerinde durup şimdiki zamanı daha yaşanılası bir yer yapmaya çalışmak, çabalamak...
 
İyi olanı ektim ve şimdi toprağın dibindeyim. Ektiğimin sağlıklı bir şekilde çıkması için toprağın altındaki parazitler ile karşılaşmam lazım. Ya toptan yok edeceğim ya da varlıklarını kabulleneceğim.
Sanırım önemli olan toprak iyi olduktan sonra ürünün çıkmaması için bir engel yok.
Yeter ki oturup bekleme kalk bir şeyler yap...
 
Toplam blog
: 12
: 311
Kayıt tarihi
: 07.06.14
 
 

İşletme Fakültesi ,Kişisel gelişim, şu an çalışmasam da insan kaynakları alanında deneyimli, anne..