Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '16

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ayşe Kökçü Stang-up beni çok heyecanlandırdı.

Ayşe Kökçü Stang-up beni çok heyecanlandırdı.
 

Usta oyuncu Ayşe Kökçü dur durak bilmiyor

Ayşe Kökçü Stang-up beni çok heyecanlandırdı.

Başarılı oyuncu Ayşe Kökçü, tek kişilik stand-up gösterisiyle izleyicilerden tam not aldı. Metin Zakoğlu ile birlikte gerçekleştirdikleri “Anlat Anlat Rahat Et” adlı stand-up gösterisi, seyirciyi de oyunun içine katan 50 dakikalık interaktif bir gösteri niteliğinde. Gösteri, kadın-erkek ilişkilerini ve eşinden boşanmış bir kadının hikayesini anlatıyor. Ayşe Kökçü, metnin kendisini çok heyecanlandırdığını belirtirken, bu tek kişilik stand-up gösterisinin uzun ve zorlu provaların sonunda izleyicisiyle buluşturmanın mutluluğunu yaşıyor.

Deneyimli oyuncu Ayşe Kökçü, bir yandan yeni dizisi “Şevkat Yerimdar” için senaryoyu okurken, diğer yandan ise yönetmenliğini Nedim Saban’ın yaptığı, Tiyatro Kare’deki “Ahududu” isimli tiyatro projesi ile de sevenlerinin karşısına çıkmaya hazırlanıyor.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..