Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '21

 
Kategori
Şiir
 

Ayşe Teyze

Nurlar içinde yat, cennet bahçeleri mekanın olsun

Gözlerinin içi gülerdi, evimizde sohbet ederken

Kdz.Ereğli'de görev yaparken alt katta oturuyordu

Dul aylığı vardı, bir oğlu askerde, bir oğlu postahanede ,

Aslen Trabzonluydu, eşini kaybetmiş yalnız yaşıyordu

İkinci kızımız doğmuştu, eşim de çalışıyordu

Evimizde kızıma bakıyordu, geçimine katkı olur diye

Yaşlıydı Ayşe teyze ama dinç ve sağlıklıydı

Sadece kızımın bakımı için anlaşmıştık ama

Evin temizlik işlerini de yapardı, bulaşıkları dahi yıkardı ya

Hoş sohbetliydi, kaşlarında beyazlıklar vardı

Hele o masmavi boncuk gibi gözleri gülüyor gibiydi

Ne çok sevmişti bizi bu Ayşe teyze, ruhu şad olsun

Alaplı'da Toki evlerine girmiş, aidat ödüyordu

Dairesini teslim almış, artık taşınacaktı

Fazla eşyası da yoktu, büyük bir kamyonet geldi

Eşya taşınmasına yardım ettim, vedalaştık

Eşim de çok sevmişti Ayşe teyzeyi

Toprağı bol olsun, mekanı cennet olsun Ayşe teyzemin.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..