Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Azmettiren aşk katilim sen

Azmettiren aşk katilim sen
 

Azmettiren aşk ve katilim sen… Gökyüzünde özgürce uçan kuş kadar hür sevmekti seni tek dileğim. Gözlerinle bahar örtmekti geleceğime, sesinle şarkılara rakip olmaktı en güzel bestemmişsin gibi. Seci alın teri döküyor, emeğimde ekmeğim gibi sen… Ben her ölüşümde seni doğurdum kalbimde; kalpte dokuz ay on günlük olmazdı doğan, ömürlüktü hep…
 
Azmettiren aşk ve katilim sen… Sende başkaları yaşasın diye benim ölmemi istedi. Yakışıklı bir tetikçiydin, herkesin katili bu kadar afili olamaz. Çok şanslıydım her zamanki gibi. Birileri bana bakıyor. Bir yaşamın ölmez ağırlığında ıslak mendiller harap oluyor. Gözden düşen yanlış yaşları yanlış yanlarıyla temizlemek istiyor kaderim. Hiçbir zaman bir şey olamamıştım kalbinde. Hiç’in olduğu yerde olmazdı her şeyden arta kalan güzel yanlar… Güzel bir kızım oldu; aşktan dünyaya getirdim dedim herkese, azmettirenimdi yine de seni sevdirdiği için bana, onu ele veremedim. Kızım sevgiydi, oğlumda sana uzanan boncuk boncuk bir şefkat saklı olacaktı; kurtaramadım. Sana mı benzerdi? Benzemedi iyi ki. İkizin bile olmadı iyi ki, sensiz ikiz günlerimden başka. Kalbimde tek olduğun gibi dünyamda da tek olmalıydın çünkü.
 
Azmettirdi aşk, en ağır cezayı ellerin yedi oysa ki. Hiç tutamadı ellerimi. Gözlerimde müebbet sevdalar vardı, ah bir görseydin. Sana baktıkça hep sende yaşayacak temiz sevdalar… Yaşlı bir çift oturuyor bankta, aşk onları azat etmiş; biz olabilmeyi başarmışlar. Beceremeyeceğimizi aşk da anlamış demek ki; hayırlısı olsun be hayır dolu sevgilim… O kadar çok “hayır” dedin ki bana, kesin, net ve acımasızca. Ben yine de hakkımızda hayırlısı olsun olarak aldım hepsini. Saf aşk müptelası ben… Ah ben… Sıcak aşk günlerini iftardan sonraki şükür dualarımın mükafatı saymıştım; susasam da, acıksam da gözlerimle dahi niyetimi bozmamıştım.
 
Tuttum; sevabı düşünmeden aşk orucum gibi seni. Şimdi aşk cennetine mi düşerim, sensizlik cehennemine mi diye sormayacağım. Benim sensiz yerim çok belli sevgili katilim. Yalnız, yalnızca bir umudum var; sen de gelirsin belki oraya. Katillerin günah mekanlarından sonraki çıkışta sağ tarafta sağ yanımla bekleyeceğim seni. Yaşlı kadın bu kez sana bakıyor. Ne de olsa o da biliyor benden sonra hiç kimse tarafından bu derece, bu kadar çok sevilmeyeceğini. Aşkta adalet yoktur sevgili katilim. Seni benden başkası aldığında acı hakimine en büyük itirazımdı; “otur yerine, ben sana acını çektirmeden de konuşma” dediğinde anladım.
 
Sayın acı hakimim; “aşkın adaleti yoktur. Deli gibi delirerek sevdiğim sevdiğimi başkasıyla mutlu gördüm ya; daha iyi anladım. Bayıldığımda koluma giren yalnızlık, sırf seviyorum diye azmettiren aşk ve katilim sevgilim oldu ya; anladım. Şimdi, bütün asil sevebilenleri yarınların koynundan çıkarabilirsiniz.
 
Dilara AKSOY
 
 
Toplam blog
: 196
: 226
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

     1989 doğumlu, İstanbul Üniversitesi Felsefe mezunu. 10 yaşında şiir yazarak başladığı kalem ..