Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '15

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babalar Günün kutlu olsun Babacığım

Babalar Günün kutlu olsun Babacığım
 

Henüz yokluğu gelmeden, ne kadar büyük bir rolünün olduğu fark edilebilmiş babalar en şanslı çocukların babaları.

Ne şanslıyım ki; ben de onlardan biriyim.
Gittiğinde ardında kalan kızın içinde, her aklına geldiğinde onunla gurur duyduğu hikayelerden sesler, görüntüler, öğretiler ve kokular kaldı.

“Baba Adamsın Be!” dediğimiz insanların koruyucu, kollayıcı özelliğinden çok, dediğinin ardında duruşu, dediğindeki düşünmüşlüktür bizi ona güvenmeye iten.

Her öğüdünde yepyeni bir pencere açabiliyorsa önümüzde, onun gösterdiği yönde gitmek bir seçiş değil bir vazgeçilmez oluyor.

Attığım her adımda ben Doğan Somer’in kızıyım, o bana inanırdı, bu işi de kıvırırım diye hissedebilecek  güveni bana hediye ettiğin, yokluğunda bile seni hissedebilecek kadar hayatımın içine girdiğin ve seni benimsememi sağladığın, bana öğrettiğin her şey için … teşekkür ederim.

Seni çok seviyorum, bildiğin gibi değil :)

Papatya Somer

 

 

 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..