Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Babam diyemedim yanıyor içim

Babam diyemedim yanıyor içim
 

Babam diyemedim yanıyor içim

Kocaman bir ateş düştü evimize

Yıllar geçti de sönmedi yanıyoruz

Acıyı çeken bilir, biz çekiyoruz

Babam diyemedim ki, yanıyor içim

Rüyamda gördüm, sarıldım bırakmadım

Doyasıya baktım, ağladım-ağladım,

Yıllar geçti sönmedi ateş, sızladım

Masum yüz hayalimde, yanıyor içim

Anne! Babamın hasretiyle hep yandım

Kime sorsam 'gelecek' dediler, kandım,

'Kızım' dedi biri döndüm, babam sandım

Hasretle bekliyorum, yanıyor içim

Baba sevgisine açım, Biliyorum,

Derdi anlatamıyorum ağlıyorum

Yanan ateşi, içimde saklıyorum

Yanıyorum hasretle, yanıyor içim..

08/02/2008 Sebiha Türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..