Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Babam Yine Geldi Bayram…

Babam Yine Geldi Bayram…
 

 

Hüzünlü bir bayram günü yine, Sensiz bayram harçlığının bile tadı yok babam.

Bir bayram daha geliyor sensiz ve sessiz. Bayram mı kara zindan mı? Belirsiz.

Bayram aileydi benim için, şimdi sensiz bir aileyiz. Ama sensiz bir bayram değiliz.

Yüreğe acın oturdu kalkmak bilmiyor, çaresiz yüreğim, bu bedene aman vermiyor.

Yanıyor bedenim, yanıyor içim, yine sensiz bir bayram geliyor babam.

Bayramın sabahları ayrı bir dert, akşamları ayrı hüzün.

Gözlerim gülerken ağlar oldu. İçimde sönmeyecek bir kor oluştu…

Sensizliğin ateşinde yanıyorum.

Bayram değil de hüznün dalgası yaklaşıyor sanki… Beni içine alacak gibi.

Hani derler ya, “eski bayramlar kalmadı.” diye…

Senden sonra, eski bayramların özlemindeyim. Kanıyor özleyen yanım.

Babam, yine geliyor bayram. Yürek darmaduman, seni özlüyorum her an.

Gözümdeki yaşlarımı, satırlara gömsemde. Toprağa gömülü bedenin kadar acıtmıyor canımı. Senin bedenin toprağa gömülü olsa da, hayallerimi seninle süslüyorum.

Bir tek sen kokacaksın hayallerimde buram buram.

Senden geriye kalan, hatıram annem. Sende yaşayamadıklarımi onunla yaşıyorum şimdi. Annem senden emanetim.

 

 

Rukiye Türeyen!

 
Toplam blog
: 55
: 263
Kayıt tarihi
: 31.05.17
 
 

Rukiye TÜREYEN kimdir.     1980 yılında Sakarya'da doğmuştur. Üç aylıkken geçirdiği menenjit hast..