Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '11

 
Kategori
Mizah
 

Babamı da yanlış uçağa bindiriyorlardı!

Havalimanının kapısından girer girmez görevliler babamı kolundan yakaladı.

“Neredesin Abicim ya, uçak bekliyor seni yarım saattir. Ver pasaportunu bavulunu!”

Şaşırdık!

Bağdat uçağının kalkmasına üç saat daha var hâlbuki!

Yoksa yanlış mı baktık bilete?

Babam da koşmaya başladı! Ulan veda bile edemeden gidiyor adam!

Bakıyoruz arkasından!

Fazla sürmedi, geri döndü!

“Ne oldu baba?”

“Köln yolcusu zannettiler beni! Bir yolcu eksikmiş! Pasaportumu görünce iş düzeldi!”

Kılıçdaroğlu’nu yanlış uçağa bindiriyorlarmış az kalsın!

Erzurum uçağına bineceği yerde Batman uçağına biniyormuş!

Ne babamın suçu vardı bu işte ne de Kılıçdaroğlu’nun!

Ben de geçen Ankara’ya giderken Ağrı Tur’a biniyordum!

“Abi Ankara’ya gitmez!”

“Niye gitmiyor hemşerim?”

“Amasya yolundan gidiyoruz biz!”

Düşünün ki sormadan bindim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..