Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Babamın kızıyım ben

Babamın kızıyım ben
 

Başta bugün artık hayatta olmayan babam olmak üzere, baba olmanın sorumluluğunu taşıyabilen tüm babalara ithaf olunur. Bir kız çocuk için babası dünyadaki en önemli kişidir ve hep öyle kalır. Bir gün göçüp gitse bile...


Küçükten beri çok eskiden,

Ne zaman o yanlı söylemle karşılaşsam ben,

Her ikisinin yanında iken hem,

Sorulunca her dem,

‘’En çok kimi seviyorsun sen’’,

Cevap hep aynı olurdu,

Bilsem de birinin üzüleceğini,

 

‘’Babamın kızıyım ben’’,

 

Annemi ne kadar üzse bu söylem,

Her yanlışta kasten dediğini de bilsem,

‘’Babana çekmişsin sen’’,

Bilmez ki, ilk aynaya baktığım günden beri ben,

İçin için beni sevindiren,

Gerçektir dile getirdiği bilmeden,

 

‘’Babamın kızıyım ben’’,

 

Beni hiç incitmeyen,

Ekmeğini hep helal getiren,

Her derdimi hisseden,

Dağ gibi destek veren,

Bana sonsuz güvenen,

Beni koşulsuz seven,

 

‘’Babamın kızıyım ben’’

 

...................

 

Nazan Apaydın Demir

23.09.2013

 

..................

 
Toplam blog
: 130
: 1375
Kayıt tarihi
: 08.04.14
 
 

Muğla Üniversitesinde Prof. Dr. olarak çalışmaktayım. Kozmetik Ürünler Uygulama ve Araştırma Merkez..