Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '21

 
Kategori
Anılar
 

Babasının Oğlu

Dava dilekçesini bilgisayarımda kendim yazdım. Boşanacaktım. Eşim Dilek'e söyledim. Aynı evde oğlum ile birlikte yaşıyorum. İş ciddiye binince Dilek hanım yumuşamaya başladı. Annesinin ve abisinin aşırı etkisi altında. Bana karşı sözlü sataşmadan çekinmiyor, abisine saygıda kusur etmiyor. Çift karakter gibi. Dışarda da sakin biri. Bana gelince nedense emir kipi her cümlesi.

Oğlum da 20 yaşında üniversitede okuyor. Tavırlarını takip ettim evlendikten sonra anne tarafına gitmeye pek isteklideğil. Dayınla kavga etsek dayının yanında mı olacaksın diye soru sorarak nabzını yokladım. Çok önemli bir durum. Oğlumun benim yanımda olduğunu anladım. Onunla gurur duydum. Babasının oğlu diye düşündüm.

Bu kızını tahakküm altına alan zihniyet çok sakıncalı. Koca yerine eşin annesi, abisi sözü geçer, koca etkisizleştirilmişolur.

Boşanmaktan vazgeçtim. Şimdi yeni tavrımız olacak, dış etkiler  pek olmayacak haliyle. Oğlumun  duruşu bana güç verdi. Yolu açık olsun, Allah zihin açıklığı versin.

 

İsmail Kaya

Düzce 24.03.2021

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..