Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Bağımlılık Sevgisi

Bağımlılık Sevgisi
 

Salih Arıkan


Bağlılıklarımız Bağımlılığa Dönmesin. Sevmek sevilmek çok güzel. Hayat sevince sevilince güzel. İnsan sevebildiği kadar insandır. Sevelim sevilelim Dünya kimseye kalmaz önce sevgi vardı. Bunlar bazı şiirlerden alınan mısralar. Biz bağlılıklarımızı zamanla bağımlılığa dönüştürürsek ilişkiler sağlıksız bir sürece girer. Bir kadın evlenir. Hala Annesini her gün ararda ne yemek yapması gerektiğine kadar sorarsa tüm kararlarını Annesinden aldığı yönlendirmelerle alırsa yanlış olur. İnsanlar birbirine danışabilir danışan dağları aşarımı aşar demişler. Bir erkek evlenir hala Anasının kuzusu olup Eşiyle bu  durumlarda tartışıyorsa ilişkiler zarar görür çocuk yetiştirirken çocuğun bağımsız kişilik geliştirmesi için gerekli çabayı göstermiyorsak Üniversite kaydına giderken bile çocuk babasının elinden tutup gidiyorsa tercihlerini onların yönlendirmesine göre yapıyorsa kendi kararlarını alamıyorsa mutlu olamaz. Ben önce Rabbim sonra yüceler yücesi Resulüne bağladım yüreğimi. Sonra diğer sevgiler gelir. Bütün sevgileri atıp içimden varlığımı yalnız ona verdim ben demiş şair. Rabbim bizi aşırılıklardan korusun. Aşırılıklar zıtlıkları doğurur diye ondan yazı paylaştım dün. Biz orta yolu tutan kararlı tutarlı dengeli kişiler olabilirsek çok daha iyi olur.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..