Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Bağrıma sızıyı bıraktın gittin

Bağrıma sızıyı bıraktın gittin
 

çekip gittin uzaklara başın oldu mu dimdik
ben sana ne söyleyeyim gözlerim yaşlı şimdilik
bu rüyamı gerçek mi biri atsın aban çimdik
bağrıma sızıyı bıraktın gittin
 
kolaymıy dı  çekip gitmek uzaklara söyle
aklımdan çıkar mısın kaçmak ile sen söyle
deli gibi koşar dururumum sokalar da ben böyle
bağrıma sızıyı bıraktın gittin
 
sen gidince bırakamadım aldım elime kalemi
seni anlatarak dolaşırım ben bu alemi
mısralarım'dır benim seni anlatan sen bak dalgana
ben ne haldeyim bilme boş ver sen  bakma sen bana
 
Kul Mehmet derki yıkıldı gönül sarayım gelme istemem
ömür boyu peşinde koşarken acılara pes demem
hayalin karşımda olmayınca bir lokma yemek yemem
bağrıma sızıyı bıraktın gittin
 
Mehmet Aluç
 
 
 
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..