Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '09

 
Kategori
İyi Manzaralar
 

Bahar geldi ojj geldi

Bahar geldi ojj geldi
 

Hava güzel mi güzel. Ama sadece gezene güzel. Kulakları çınlasın, gezen ayakları ağrısın kankam Nilüfer Veldet ( kendisi oscarlı yazarlarımızdandır gönlümüzde ) :)) bugün İzmir Güzelyalı'da gezmiş de gezmiş. Eskiden Kokaryalı derlermiş :) oraya. İnşallah kendisi İstanbul'a da gelir de buradaki güzellikleri görür ve yorumlarına yorum katar. Neyse efendim. Hava gerçekten düzelmeye başladı. 3 cemre de donkk ! diye düşünce arka arkaya , havaların santigratları da yükselmeye başladı. Ağaçlar çiçek açmaya , sevgililer de meşhur sahil boyu mekanlarına akmaya başladı. Çapkın bu gençler çapkıın. Sanki biz yapmadık mı efendim okul çıkışlarında, öğle paydoslarında çevre yürüyüşleri ? =)) Neyse bu konuyu fazla karıştırmayalım. Aklıma geldi bir an. Eski manitum Hamide aklıma geldi şimdi ortaokuldan. Ne günlerdi.

Efendim havalar düzeldi müzeldi diyoruz ama allerjisi olan saygıdeğer, hastakolik ve bir o kadar da melankolik vatandaşlarımız kendini güneşe göstermeye başladı. Kimimiz de " Güneşi gördüm " diyerek kendini sinemalara attı. Bende de bu meret alerji var sevgili seçmenlerim. Havalar ısınır millet kısakollu fanila ( t-shirt de denir ama yazması daha zor ) giyer, biz uzun kollu gömleklerle kıytırık kıytırık burnumuzu çeke çeke dolaşırız. Bu bize veba mıdır ? O kadar doktora gittim ama yok . Geçmedi. İstediğin kadar grip aşısı vurun, delik deşik ol makarna eleği gibi ama yok . Fıss ! Hiçbir etkisini göremedim. Hele hele o kavaklardan uçuşan pamuklar yok mu ? Benim can düşmanım resmen. O yere dökülen pamukları toplasanız bir tane yastık fabrikası açarsınız. Krizde iyi iş yapar :)) Ya nefes almadan rekortmen Yasemin Dalkılıç gibi gezecek ve rekorların belini kıracaksınız, ya da bu mereti burnunuzdan alacaksınız. Bu sene muhtara çok iş düşüyor. O kavakları kestirmeli belediyeye. Başka ağaç diksinler efendim. Kavak ne meyve verir, ne de işe yarar. Sadece gölgesi var. Onun yerine çam ağacı dik, söğüt dik, palmiye dik İzmir gibi olsun =)) Muhtaaar işinin başına dön artık çık rehavetten. Tamam geçen sene de sen muhtardın, şimdi de sen seçildin bu sene. Şımarma lütfen :) Herkes işini bilecek. Geçen Kartal'da geziyormuşsun görmüşler. Bundan sonra gezme mezme bitti. O seçim öncesi bir oy toplama aktivitesi idi . Benim de Kadir İnanır kurallarım var. Bundan sonra ben gezeceğim sen ikametgah yazacaksın, nüfus sureti çıkaracaksın, her soruya 10 TL alacaksın oturduğun yerden !

Sanırım bu sene işsiz insan çok olduğu için yollar dolup taşacak havanın güzelliğinden. Bir de şu Obama arkadaş gelecekmiş Türkiye'ye. O kara çocuktan ümitliyim biraz. Şu işsiz insanlarımızın krizden nasıl etkilendiğini anlaması için İş ve İşçi Bulma Kurumlarını bir görsün. Olayın ehemmiyetini anlasın.

Bu akşam Türkiyemiz Dünya Kupası'na katılma yolunda çok önemli bir maça çıkıyor. Maç saat 21:00 'de ATV kanalında. Hadi aslanlarım yenin şu boğaları da gidelim Dünya Kupası'na. Hadi Allah yardımcınız olsun çocuklar.

Hepinize sevgiler.

gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..