Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Blog
 

Bak işte 1100 oldum

iyi ki yazdım
gördün mü binyüz oldum
nasıl da geçti zaman
sevinçliyim kutluyorum
pamuk şeker bekliyorum

iyi ki yazdım
ne güzel beste yaptım
aklım fikrim yazıda
klavyeyi zorluyorum

kalamam MB dışında
sayın yazarlar nerede
arasıra sataşsalar da
blog da yazarım şiir de

bu şarkı da çok uzunmuş
uydur uydur bitmiyor
bir hevesle başladım
lafın sonu gelmiyor

iyi ki yazdım
binyüze dikkat çektim
belki biyerde kutlarız
önerilere açığım

iyi ki yazdım
azimle sitede kaldım
şarkıyı da tamamlarsam
kaset bile çıkarırım
sınırları zorlarım

kalamam MB dışında
sayın yazarlar nerede
arasıra sataşsalar da
blog da yazarım şiir de

belki biyerde kutlarız
önerilere açığım

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..