Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Bak işte 26 oldun

Bak işte 26 oldun
 

Doğum Günün kutlu olsun bebem...

Mustafa görse bunu, 'Mert... bebe öyle mi? Ne bebesi be abla, sakalları var. Sakallı bıyıklı eşek kadar adam' der.

Önceki doğum günü yazılarına baktım da, o günleri yeniden yaşadım sanki. İçine zaman zaman arabesk katmışım. Bugün arabesklik yok.

Arabesk dedim de, Grup Vitamin'i ne çok seversin. Bütün şarkılarını ezberlemiştin. O şarkıları bugün bile dilime dolayıp akşama kadar bana söylettiğin oluyor.

Yolda izde sağda solda ve de evlerde / Arabesk dinliyorum kaşlarım çatık

Oğlumsun diye söylemiyorum ama harika bir insansın. Bide neskafeme şeker attıktan sonra karıştırsan tam süper olcaksın.

Hadi evden çıkıp bu güzel günü kutlayalım.

:) Seni seviyorum bebem... İyi ki varsın ve iyi ki benim prensimsin.

Sağlıklı mutlu kocaman bir ömrün olsun. Allah'ım seni korusun.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..