Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Balarısı

"İnsanın içi yanınca kokusu duyulurmuş,doğruymuş.."
 
Bırak koynunda yıkanayım
Kalbimi ıslatayım dudaklarında
Gözlerimi kurutayım bırak
 
Nasıl da tekliyor ruhum
Ellerim ayaklarım bak nasıl da kirli
Üstüm başım yas içinde bırak
 
Tüm yollarımda yumru
Suça meyilli adımlarım
Hafifletici değil hiç bir nefesim
 
Oksijenim, günışığım
Bırak
Yatağında soluyayım
Sofranda açayım
Gülyüzüm, gözümün bebeği
Koynunda arınayım
Bırak..
 
Çok mu geç kaldım..hep mi?
 
"Kapıyı çaldım, kimse açmadı.
Sadık (kırık) bir kalp bıraktım ben de oraya
Gören olmadı..
Gören olmadı.."

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..