Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Balık hafızası

Balık hafızası
 

Koyu şekersiz kahve lütfen!

Haa, mantıkta bulunur mu sizde?

Varsa ondan da getirin yanında

ikram niyetine değil

Merak etmeyin param var ,

Bedeli neyse ödemeye...

Derdim içimdeki zoka

ucu vicdana dek inen

kırk boğumlu misina

yaklaşın gözükür ucu

çakmak çakın parlasın misina

korkmayın! ne var bunda?!

düşüncesizce çapari atıldı

isteyerek yuttum zokayı

hava da havasızlıktan boğulan balığım

balıkçı mı? uğraşmadı öylece bıraktı.

tuttunuz işte misinayı

hızla çekin içimden.

alt tarafı yüreğim gelecek

ucunda iğnenin

ben yüreksiz kalabilirim

düşünmeden çekin,

zaman ızdırap verici,

başkasına daha kırıcı olabilirim

Bakmayın öyle

Kararı çoktan verdim,

Siz olmazsa bir başkası

Elbet gönüllü bulabilirim.

Çektiniz, çok teşekkür ederim

artık kahvemin tadını varabilirim

hiçbir şey takılamaz nihayet yüreksizim.

şimdi hesabımızı verelim

söktüğünüz yürekte tertemiz incim

şimdi denize dönmeliyim.

İyotu, yosunları, rengarenk mercanları özledim.

Mantığı neden mi istemiştim,

Balık hafızası bu

Nedense unutuverdim.

Acaba hangi resifteydim

Sahi buraya niye gelmiştim?

Biliyorsanız söyleyin!!

 
Toplam blog
: 73
: 486
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

İktisat fakültesi mezunuyum, bankacıyım, çocukları severim...