Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bana gelirken sen adeta bir çocuk olurdum

Bana gelirken sen;

Elma şekeri almak için girdiği kuyrukta sabırsızlıkla bekleyen bir çocuk gibi seni görmek için sabırsızlanırdım.

Bana gelirken sen;

Okulun bahçe duvarında oturup elinde ki rengarenk macunu yemeye çalışan bir çocuk gibi mutlu olurdum.

Bana gelirken sen;

Biraz sonra matematik sınavına girecek bir çocuk gibi mideme kramplar girer deli gibi heyecanlanırdım.

Bana gelirken sen;

Yatağının başucundaki ayakkabılarla bayram sabahını bekleyen bir çocuk gibi dakikaları sayardım.

Bana gelirken sen;

Uçurtmasının arkadaşlarınınkinden daha yüksekte olduğunu gören bir çocuk gibi övünürdüm.

Bana gelirken sen;

Dondurmacının aldığı külaha çikolatalı sos dökmesini isteyen bir çocuk gibi iştahlanırdım.

Bana gelirken sen;

Uykusu geldiğinde gürültülü bir düğün salonunda uyuyakalan bir çocuk gibi dünya umurumda olmazdı.

Bana gelirken sen;

Hiç bıkmadan misketleriyle oynayan bir çocuk gibi sıkılmazdım.

 
Toplam blog
: 28
: 490
Kayıt tarihi
: 28.05.08
 
 

Kim olduğum çok da önemli değil hayatın içinde ufacık bir nesne, ya da bir kelebeğe göre şanslı bi..