Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Bana öyle bir masal anlatın ki...

Bana öyle bir masal anlatın ki...
 

Tek suçu Gazze' de çocuk olmak... (int.alıntı)




Bana öyle bir masal anlat ki annem, bomba sesleri mermi vızıltıları olsun

Ve öyle bir yalan söyle ki annem, buna inanıp, oyun zannedeyim…


Çocuk olmadan savaşı gördüm, çocuk olmadan ölümü tattım.


Annem öldürüyorlar beni!

En savunmasız halimde, en acımasız şekilde,

Bakmıyorlar ayağımın çıplaklığına, görmüyorlar sümüğüme karışmış gözyaşımı.


Görüyorlar ve hala beni öldürmeye çabalıyorsa birileri,

Kıyabiliyorsa yürekleri, güçleri anca bana yetiyorsa,

Bırak öldürsünler annem

Bu halimle bile onlardan daha güçlüyüm

Sen sakın ağlama…


Ölüyorum annem!

Sen yinede masalına devam et

Bana öyle bir yalan söyle ki...

Ölümün kucağında bile, gelecek güzel günleri görebileceğime inandır beni…

Bakma çocuk olduğuma inanmam ya bunlara

İnanmış gibi yaparım gülümserim,

Son bakışında korku değil tebessüm kalsın avuçlarında

Tek sen üzülme…


Bana öyle bir söz versinler ki annem

Tamam, öleyim,

Ama ben son olayım…


Ben öldükten sonra doğruyu anlat annem

Kim kazandı, kim kaybetti bu savaşı.

Artık varsa bi önemi, bırak kutlasınlar

Bensiz kalan yarınlarda…

Bensiz kazanılan zaferleri…

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..