Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

25 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Bana söz vermiştin

Bir yudum su, bir yudum tebessüm,
Ağlamak yok bizim dünyamızda....
Gözyaşını sevince boğmak var be gülüm,
Söz vermiştin bana....
 
Dertleri tasa değil, sevince kader ortak olacaksın,
Kanatlarını rüzgar gibi açıp mutluluğa koşacaksın,
Gözlerindeki ışıltı ile güçlü olup geleceğe ulaşacaksın,
Söz vermiştin bana....
 
Minicik avuçlarında, ıslanmış göz yaşları olmasın,
Gül açan yanaklarında, gülen yüzün solmasın,
Oku, oku ki geleceğin aydınlık olsun!... hiç kararmasın,
Söz vermiştin bana......
 
Ayhan İÇÖZ
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..