Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '10

 
Kategori
Siyaset
 

Bana yazık olmuyor mu?..

Bana yazık olmuyor mu?.. Gerginim evet çok gerginim. Büyük endişe ve tedirginlik içinde olduğumu söyleyebilirim... Kimse yanıma yaklaşmasın, kavgaya hazırım.. Sayın okurlarım; Benim aklım artık olan biteni almıyor..

İçimde ki umutsuzluğu yaşatmaya çalışıyorum.

Tersine kararlı ama öfkeliyim.

Türkiye’de işin çığırından çıktığını görüyorum..
Çok olaylar yaşadım, bir sürü iktidarlar, darbeler gördüm. Ama inan bana böyle bir dönem yaşadığımı hatırlamıyorum..”

Gençler size sesleniyorum; Gidişi hiç iyi görmüyorum. Türkiye’nin bu dönemi nasıl atlatacağı konusunda bir öngörüde bulunamayacağımı itiraf ediyorum.
Yaşadığım en büyük hüsranı ise şöyle açıklıya bilirim..

“İnan bana yıllardan beri okuduğum bazı duayen saydığım yazarları tanımakta zorlanıyorum. Nasıl bir mantıkla bu dönemi değerlendirip bu iktidara sahip çıktıklarını anlayamıyorum.”

Niçin ve neden böyle bir yola girdiler?
Biliyorum, bazıları çıkarları uğruna yapıyorlar bunu. Onlara şaşırmıyorum. Artık onlara değerde vermiyorum.. Biliyorum onlar bu iktidarla birlikte meslekten silinecekler. Böylelerinin meslek yaşamlarının hep yalakalık yaptıkları iktidarla birlikte bittiğine yaşantım da tanık oldum.

Ama gerçek gazeteci olanların, böyle bildiklerimin
tutumları için üzülüyorum. Ülkem adına kahroluyorum.. Bu ülkeye büyük zarar verdiklerini görmemeleri vahim. İnanın bana onları tanımakta zorlanıyorum.”

Yargılamalardaki yanlışları, tertipleri,
hukuk kurallarının hiçe sayılmasını, kurumların çökeltilme amaçlarını, askere , Türk halkının ordusuna haince saldırılmasına, toplumu yıkma hedeflerini nasıl göremiyorlar? Sayın okurlarım işte bunlardan çok tedirginim..
Biliyor musun, esas acı olan bütün hukuksuzluklar ve antidemokratik müdahaleler demokrasi uğruna yapıldığı masalıyla halka sunuluyor. Uyutmaya çalışıyorlar.

Aşsız – işsiz temiz halkımı aldatıyorlar.
Aslında demokratik rejimi ortadan kaldırıyorlar.”

Türkiye’de insanlar şunu iyi bilmeli ki, dünyadaki bütün dikta rejimleri hukuk ve demokrasi adını kullanarak iktidarı ele geçirdiler.

Türkiye de böyle tehlikeli bir yöne doğru savruluyor. Bunu da bilin…

ozcanvural1933@hotmail.com
 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..