Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Bas cezayı ver Hakim

Bas cezayı ver Hakim
 

Bas Cezayı Ver Hakim


Melunlar ne istermiş yaşı küçük kızlardan
Çoluk çocuk kandırıp zehir saçar aleme
Başlar göğe mi ermiş velet incik kazlardan
Ana baba yandırıp zehir katar kaleme.

Hiç hoşuma gitmiyor ortalık it kaynarken
Nefsin dert buyurduysa sen ki ana sızısı
Ar yüzsüze yetmiyor ortalık at oynarken
Seni kim doğurduysa o da ana kuzusu.
 
İki çocuğun varmış utancın başın sersin
İncik boncuk satarak rızkını bozan saydın
Hanen melanet sarmış toprağa yaşın ersin
Heyben günah katarak Allah'ı kazan/saydın.

Din iman hak getire nerde iffetli afif
Hastalandım duy hekim kardım zile elemi
Sorsam kim ki yitire? Bulmaz saffetli hafif
Bas cezayı ver hakim kırdım bile kalemi! 

 

Dün milliyet gazetesinde bir haber okudum utancımdan sinirimden aldım kalemi elime ve yazdım.. 

Ahlak kavramlarımız günden güne eriyor, Allah cc ıslah etsin..

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..