Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '10

 
Kategori
Basketbol
 

Başarının sırrı

Başarının sırrı
 

Hiç kimse en büyük taraftar benim diye heveslenmesin. Dün akşam en büyük taraftarın kim olduğu ortaya çıktı. Belki de Türkiye tarihinde ilk defa 15 bin civarında bir seyirci ile basketbol maçı oynandı. Bunu da Fenerbahçe taraftarı başardı. Canı gönülden tebrik ediyorum.

Ülkemizde popüler spor olan futbolda bile yeri geldiği zamanlarda bu kadar seyirci toplanamazken hep üvey evlat olan basketbol bunu başardıysa demek ki ülkemizde spor adına güzel bir şeyler oluyor demektir. Bunu başaran en başta taraftara tabi ondan sonra sporculara ve yöneticilere teşekkür ederiz. Başkan Aziz Yıldırım gibi amatör sporlara bu kadar inanan güvenen başka bir başkan daha yoktur.

Salondan çıkarken o gururlu yürüyüşü zaten ben haklıydım der gibiydi. Çok şükür Fenerbahçe takımı da gayet iyi gidiyor 4 de 4 yaptı. Devamının da geleceğine inanıyorum. Maksat yıldız transferi değil takıma faydalı olacak transfer yapmak. Bunu da gayet güzel bir şekilde yapmışlar eskilerle yenileri kaynaştırıp başına da kaliteli bir antrenör alınca karşımıza yenilmesi zor bir armada çıkmış.

Bu takıma final four oynamak yakışır. İnanıyorum ki her maçlarında Sinan Erdem Spor Salonunu ağzına kadar dolduracaklardır. Geçen sene 30 sayı fark yedikleri takımı 13 sayı farkla yeniyorlarsa bu takım iş yapar demektir. Tabi aynı şekilde bayan basketbol takımımızı da kutlamak gerekiyor ne ligde ne kupada bileğini büken yok. Pek bükebileceğini de zannetmiyorum. Dünya yıldızlarıyla bizim kızlarımızın kaynaşması sonucu karşımıza çok güzel bir takım çıkmış kısacası bu sene basketbol da Fenerbahçe rüzgarı esecek gibi bekleyip göreceğiz.

Tabi bunun başka bir faydası da yabancılarla kaynaşan Türk gençlerin onlardan öğrendikleri ile milli takıma gelmeleri milli takımın başarısını da artıracaktır. Son dünya kupasında 2 nci olan basketbol takımımıza sürekli bir kaynak yaratma açısında iyi bir imkan diğer kulüpler de aynı yolda giderlerse basketbol sporunun sporcu sorunu kalmaz. Ayrıca futbolu tehlikeli gören anne babalar çocuklarını ya basketbola yada voleybola vermektedir.

Bu talebi iyi değerlendirip her iki branşta dünya çapında başarılara imza atmamız imkansız değildir. Bugün Fenerbahçe’nin yaptığını diğer kulüplerde yaparlarsa güzel günlerin çok yakında olduğu söylenebilir. Sporda nice başarılara ulaşmamız dileğimle

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 110
: 706
Kayıt tarihi
: 27.02.10
 
 

Gülhane Askeri Tıp Akademisinden Bilgisayar Operatörü olarak çalışıp emekli oldum. Evli ve 2 çocu..