Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Başbakan Diyor ki

Başbakan Diyor ki
 

salih arıkan


Değerli arkadaşlar. Sayın Başbakanımızın demeçlerinin olduğu yazılar Braill baskı olarak Genel Merkezimiz tarafından elimize ulaştırılıyor. Yeni sayı da yakın zamanda elimize ulaşacak. bir de değerli abim Selahattin Akgülün şiirleri elimizde dileyen arkadaşlarımıza bu eserleri ulaştırabiliriz.

Geçenlerde ne yaptım Diyanet İşleri Başkanlığına yazı yazdım Elif Cüzü Kabartma Kuran Meali ve Dini bilgilerin Braill baskılarını istedim görmeyen arkadaşlarda imzalasın. geçenlerde Abdurahman Dilipak abimin bir yazısı çok hoşuma gitti. Kuranı Kerimi okuyun ve sonuna okudum anladım diye yazın demişti dünya klasikleri ve bir çok kitabı okuyoruz okumalıyız da hem dünya hem de Türk Edebiyatından güzel eserleri okuyup dünyamızı okuyalım, ama Kuranı Kerimi Peygamberimizin hayatını ve İlmihal Fıkıh ve diğer Dini kitapları da okuyalım. Türk Edebiyatını özellikle Ahmet Kabaklı hocamızı ve temellerin duruşması kitabını okuyalım. okumak ve anlamak. Eğitim bilimlerinde bilgi basamağı kavrama idrak sentez ve analiz basamakları vardı inşallah sentez ve analizleri bu Ramazanda çok yaparız.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..