Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Siyaset
 

Başbakanın Bahçeli takıntısı neden?

Başbakanın Bahçeli takıntısı neden?
 

Bazen fotoğraflar mazide kalır unutulur gider...


“İflas eden Yahudi eski defterleri karıştırırmış”

                                                         (Türk atasözü)

O hesap...

Bizim sevgili Başbakan da son zamanlarda MHP’ye...

Daha açıkçası Devlet Bahçeliye yüklenmeye başladı.

Neden acaba?

Olaylar 2002 yılından öncesine ait!

Başbakan 2003’ten beri iktidarda...

Aşağı yukarı 10 yıllık bir zaman geçmiş iktidarında...

Bu on yıl içerisinde aklına gelmemiş mi bu durum?

Gelmediyse bu büyük kusur değil mi?

Kendisi de bunun hesabını vermeyecek mi yani?

Böyle ülke yönetilir mi?

Diyelim ki Devlet Bahçeli kusurlu!

Sen niye bunu araştırıp devletin paralarının telef oluşunun hesabını sormadın?

Fakir fukaranın bunca parasını çarçur ettirdin?

Bunun bir vicdani rahatsızlığını duymuyor musun kendinde?

Devlet Bahçeli suç işlemişse sen de onun kadar suç işlemişsin!

Başbakan son günlerde akıl tutulmasına mı uğradı ki?

Bizim gibi sade vatandaşları bile hayretten hayrete düşürecek gaflar yapıyor!

Ülkeyi dirlik düzenlik içinde yönetmeyi düşünecek yerde;

Durmadan nifak yaratacak tutum davranışlar sergiliyor!

Ben bunu, bu yaklaşımı bir devlet yetkilisine yakıştıramıyorum!

Ayıp buluyorum!

Başbakanın görevi;

Ülkesini ekonomik ve kültürel yönde tam olarak ve çok, çok güzel yönetmektir!

Birlik beraberliği tam olarak tesis etmektir!

Bir daha bozulmayacak şekilde hem de!

Ülke insanları arasında görevdeşlik yayarak ortak gücü artırmaktır!

Paylaşma dayanışma oluşturup çözülmez dertlerin hepsini kolayca halletmektir!

Bizim Başbakan ne yapıyor; “eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyor!”

Ülke zaten sırat köprüsünden geçerken, bir de ateşe benzin dökmek değil midir bu?

Olmuyor, olmuyor bu Sevgili Başbakan!

Sizi aklıselime çağırıyorum!

Akıllı olunuz ve daha akıllı olup başkalarının da aklını kullanınız!

İki konu kafama takılıyor bu yaklaşımlarla ilgili olarak:

Ya Başbakan’ın danışmanları sadece ABD telkiniyle danışman olanlar...

Ve bunların tek amaçları Türkiye’yi ABD amaçlarında kullanmak için bu olumsuzlukları Başbakan’a öneriyorlar.

Ya da Başbakan Devlet başkanlığına fena halde takıldı!

Yeni anayasayı BDP ile birlikte meclisten geçirip referanduma götürdüklerinde yeterli oyu alamayacağını görüyor.

Bunun için de iflas eden Yahudi’nin hesabı eski defterleri karıştırıyor!

Bir takım MHP’lileri Devlet Bahçeli’ye karşı getirip referandumda “evet oyu” verdirmeye çalışıyor!

Ben bu yaklaşıma daha çok olasılık tanıyorum!

Başbakan gevşek MHP seçmenini kandırmaya çalışıyor!

MHP yetkilileri eğer benim gibi düşünüyorlarsa o zaman seçmenine bunu dosdoğru anlatabilmeliler!

Bu niyet tehlikeli!

Ben Türk ve Kürt halkını bu konuda düşünmeye davet ediyorum!

Bu noktada parti ve adam düşünmekten çıkılmalı devlet ve geleceği düşünülmeli!

Bu işin sonu bütün halkı dara düşürecek noktaya gidiyor!

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..