Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başkan Tuna, Basın Mensuplarıyla İftarda buluştu…

Başkan Tuna, Basın Mensuplarıyla İftarda buluştu…
 

Mersin Toroslar İlçe Belediye Başkanı Hamit Tuna, 24 Temmuz basından sansürün kaldırılışının 105. yıldönümü ve Basın Bayramı nedeniyle basın mensuplarına iftar programı düzenledi.

Zirve Restaurant’ta gerçekleştirilen programa; Mersin Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ahmet Ünal ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Belediye Meclis Üyeleri ve basın mensupları katıldı.

Semazen gösterisinin geceye ayrı bir renk kattığı programda masaları tek tek gezerek konuklarıyla yakından ilgilenen Başkan Hamit Tuna, tüm basın mensuplarının basın bayramını tebrik etti.

Yemeğin ardından bir konuşma yapan Belediye Başkanı Hamit Tuna, basının yapılan hizmetlerin halka aktarılmasında önemli bir yere sahip olduğunu belirterek, özellikle yerel basının sorunlarını bildiklerini ve belediye olarak bu sorunların çözümü noktasında her zaman basının yanında yer aldıklarını dile getirdi.

Mübarek Ramazan Ayı’nda, Basın Bayramını basın emekçileriyle birlikte kutlamaktan büyük mutluluk duyduklarını da kaydeden Başkan Tuna; “Basından sansürün kaldırılışının 105.yıldönümünde, bu manevi iklimde sizlerle bir arada olmaktan mutluluk duydum. Basının her zaman özgür olmasından ve düşündüklerini yazmasından yanayım” dedi.

Başkan Tuna; “Basın mensuplarının ne kadar zor şartlar altında hayatlarını idame ettirdiklerini ve mesleklerini icraa ettiklerini yakından biliyorum ve görüyorum. Özellikle yerel yöneticiler olarak bizlerin yaptıklarını kamuoyuna doğru olarak yansıtmanızda sunduğunuz katkılardan dolayı sizlere ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Ağız tadıyla Ramazan Ayı’nın tamamlanmasını, ardından yaşanacak Mübarek Ramazan Bayramı’nın şimdiden herkesin ailesiyle huzurlu, sağlıklı ve mutlu bir şekilde geçirmesini yüce rabbimden temenni ediyorum.24 Temmuz Basın Bayramını kutluyor, tüm basın mensuplarına görevlerinde başarılarının devamını diliyorum” dedi.

Daha sonra söz alan Mersin Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Ahmet Ünal ise bayramların; birlik, beraberlik, mutluluk, sevinç ve kardeşlik olduğunu ifade ederek, Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna’nın tüm önemli günlerde ve etkinliklerde basın mensuplarının yanında ve yakınında olduğunu söyledi.

MGC Başkanı Ünal; “Bayramlar, birliktir, kardeşliktir, mutluluktur ve sevinçtir. Belediye Başkanımız Sayın Hamit Tuna, tüm önemli günlerde bizi hatırlıyor ve etkinliklerimizde bizlerle birlikte oluyor. Bugünde basın mensuplarına düzenlediği iftar yemeğinden dolayı kendisine yeniden teşekkür ediyorum. Basın bayramını ve Mübarek Ramazan Ayını kutluyorum” dedi.

Konuşmaların ardından; Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna, MGC Başkanı Ahmet Ünal’a bir çiçek takdim ederek, Basın Bayramını kutladı.
Düzenlenen İftar Yemeğine Mersin Vatan Gazetesi Sahibi,Milliyet.Blog ve turkogluvatan.com Yazarıayrıca Kent Radyo Proğram yapımcısı Ahmet Metin Türkoğlu’da katılarak ayrı bir renk kattı.

Seda Yılmaz
turkogluvatan.com

 
 
 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..