Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BAYRAM GELDİ NE MUTLU

Evet

Sevgili Müslüman halkımız

Evet

Evet

 

Bayram geldi yine

Bayramları

Bayram olarak kutlayalım derim ben

Özellikle Kurban Bayramımızın

Yüreklere kattığı Bayram sevincini

Güzel şekilde yaşayalım

Kimse

Kurbana doğru yaklaşmamazlık yapmasın

Kurban kesmesini bilmeyenler

Kurbanı kendisi kesmeye kalkışmasın

Ki

Hem Kurban hayvanına

Hem de kendisine

Zarar vermesin bu kişiler

Bu konuda

Çok özenli olmalarını öneriyorum

Böyle yapmayıp

Bayramın neşesini kaçırmasınlar

Ne olur

Ne olur

Ne olur

 

Bir de

Kurbanı kestim

Görevimi yaptım deyip

Yan gelip yatmasın kurban kesenlerimiz

Bayramın

Esas ereği lan olan

Barış ve kardeşliği canlandırmaya bakalım

Yani

Kestiğimiz kurban bizlere

Barış ve kardeşlik yaşatsın

Bu barış ve kardeşlik lafta kalmasın

Gerçek barış ve kardeşliğe dönsün

Milli birlik be beraberlik yaşanır olsun

İnsanlarımız

Yüze gülüp arkadan kuyu kazmasınlar

Kardeşliğimiz ay gibi parlasın tepemizde

Dayanışma yaşayalım sonunda

Ve bu dayanışma bizi

Ekonomik birlikteliğe götürerek

Güçlü topluma dönüştürsün

Kimse kimseyi kazıklamaya çalışmasın

Hatta bu olguyu yaşamdan silip atalım

Her şeyimiz gerçek güzellikle donansın

Mutluluk bizden hiç ayrılmasın

Hep mutlu

Hep sağlıklı olup

Hep geleceği garanti toplum olalım

 

Evet

Sevgili halkım

Evet

Evet

Bayramımız kutlu olsun

Herkes bayram yapar olsun

Biri yer

Biri bakar olmasın

Asla

Asla

Asla

Canlarım asla

 

Samimiyet bileşkesinde

Tekrar

Tekrar

Tekrar

Bayramımızı kutluyorum canlarım

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..