Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bazı cesetler canlı gerek!

Bazı cesetler canlı gerek!
 

Fotoğrafın adresi tespit edilemedi!


Bu sabah güneşin haşmetli gölgesinde gözlerimi açtım. Ve dünyaya yeniden ''merhaba'' dedim.

Benden sakın ola ki hoşbuldum dememi bekleme dünya!

Sana misafirliğe, (sınava) gelenin nasılsa iyi veya kötü bir hikayesi olacak sonuçta. Aksini benden mi öğrenmek istiyorsun? Sayısız çürümüş bedenler var toprak altında, onları nasıl unutursun?

Ya türlü sebeplerden oraya buraya gezinenleri toprak üstünde.
Bilmez miyim!
Artık sende, kendi katında görmemezliğe yatıyorsun.

İzin ver de ben sorayım benden olan canlılara.

- Kim dedi size, kötülük başına köle olun diye!
- Kaç beş para etmez para saydılar çöpünüze?
- Söyleyin! Çekinmeyin Allah aşkına! Hangi iyiliğin peşindesiniz bunca kötülüklerinizle?

Bilirdik ki, en arzu edilen şey Allah'a kavuşmaktır.
Bu ne rezilliktir?
Hiç mi aklınıza gelmiyor gelecekte her birimiz ölüyüz.

Dua edin ki geleceğinizi yazmıyorum!

Çünkü;Ben! Bir tek Allah'a inanıyor ve ondan korkuyorum!

İşte!

Bu nedenden dolayı da o kadar soğuksunuz ki bana ama görüyorsunuz ki yinede titremiyorum karşınızda.

Hep merak ettim!
Bunca övünmelerinizi ve etrafınızdaki şakşakçılarınızı, şimdi; sırası geldi ve soruyorum size!

Bu dünya'da ve bu çağ'da, böylesine küçük düşerek, hangi krallığın, hangi padişahlığın korumalığını yapıyorsunuz?

Söylemedi mi size atalarınız?

Bugün benim doğum günüm! ''Bazı cesetler canlı gerek!''



(11-07-1960 İstanbul/Sabiha Rana)


Vasiyetim: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=73688


Bazı cesetler canlı gerek! Antoloji kayıtlı:

http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=18898&siir=983342&order=oto

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..